zondag 21 november 2010

De zondag


Voor sommige In de ochtend naar de kerk gaan, familie bezoeken,
kater hebben door het stappen op de zaterdagnacht, studiedag of he-le-maal niks doen.




Voor mij is zondag de vaak eerste optie: naar de kerk gaan.
Ik ga wel om de twee weken en vandaag is de dag dat ik thuisblijf om huiswerk te maken.Deadlines zijn al overschreden, tweets van klasgenoten die die-hard aan het huiswerk van online content production zitten.
Ik zit hier nog in mijn bed met mijn macbook op mijn schoot met een redbull naast me.

Het huiswerk staat wel open in een word document en MSN staat aan (ja, echte mac gebruikers gebruiken pages en adium, ik hou het veilig met deze programma's). Ik ben op de helft van Harry Potter 6 en de tijd gaat snel voorbij.

Altijd als ik veel dingen moet doen, stel ik ze uit. In mijn achterhoofd stress ik dat ik zoveel moet doen, maar ik doe niks.

De zondag geeft mij een chill-gevoel, als je snap wat ik bedoel.
Zondag is mijn rustdag, ik ga lekker genieten. Ik stress morgen wel weer verder. (zie je? weer uistellen)

Hoe ziet jou zondag er meestal uit?

1 opmerking: